FANDOM

Survivor jest specjalnym trybem gry w Transformice. Jak jego nazwa wskazuje polega on na przetrwaniu i nie daniu się zabić szamanowi. Survivor był najpierw modułem stworzonym przez Holz'a i dopiero później został oficjalnym trybem gry.

Cac8W

Rozgrywka Edytuj

Szaman ma za zadanie pozabijać wszystkie myszki używając swojej wyobraźni i przedmiotów szamana dostępnych na survivorze. Za to myszy starają się nie dać zrzucić z platform i pozostać żywym przez całą rundę.

Mapy Edytuj

Mapy na survivorze różnią się znacznie od map na vanilli, czy na zwykłych pokojach. Nie znajdziesz na nich norki i zwykle sera też nie. Na niektórych mapach szaman jest odizolowany od innych myszek. Co 10 survivorowych map, pojawia się też minigierka, w której jedna myszka zostaje zamieniona w wampira i stara się zarazić resztę.

Jeśli w pokoju jest więcej niż 20 myszy jest szansa na to, że podczas mapy survivorowej będzie dwóch szamanów.

Runda w survivorze trwa zawsze 90 sekund.

Aaaaaaa

Myszki Edytuj

Zadaniem myszek jest przetrwanie całej rundy. Przydatna może się okazać wspinaczka, lub umiejętność skakania na kulach armatnich.

Aaaaa

Szaman Edytuj

Szaman ma do wyboru mnóstwo rozmaitych sposobów na zabicie myszek. Najczęściej używane są tu kule armatnie, które dzięki swojej masie z łatwością zrzucają myszki z platform. Szaman może także normalnie budować, tak jak w trybach takich jak Vanilla, co przydaje się na przykład do odgrodzenia się od pozostałych myszy. Nie można używać Kostki lodu, za to dostępne są portale. Tryb boski nie daje żadnych przywilejów na survivorze, za to dzięki Trybowi trudnemu możemy przywoływać totem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki