FANDOM

Transformice Shaman by Ludolik

Szaman jest wybrańcem posiadającym specjalne umiejętności, które musi wykorzystać, aby pomóc myszkom dotrzeć do sera i zanieść go do norki. Czasami, na niektórych mapach pojawia się aż dwóch szamanów.

Wygląd Edytuj

Wwwwwwwwww

Szaman znacznie się różni od innych myszek.

Szaman musi wyróżniać się z tłumu, aby był łatwo zauważalny przez myszki. Nosi on specjalne znaczki, pióra, naszyjnik i wisiorek na ogonie. Podstawowy kolor znaków szamana to jasny turkus, lecz można go zmienić posiadając Tryb trudny. Ilość znaczków, piór, koralików i to, czy posiada się skrzydła zależy od Trybu szamana.

Sterowanie Edytuj

Osobny artykuł: Sterowanie szamanem

Szamanem możesz sterować podobnie jak zwykłą myszką, lecz oprócz tego możesz przywoływać różne przydatne przedmioty za pomocą myszki komputerowej. Oprócz tego szaman został wyposażony w kilka dodatków, które pomagają mu w budowaniu i zapanowaniu nad myszkami.

Ewqeqwqweqeeqew

Żeby użyć emotikony szaman musi przycisnąć Shift + wybrany numer na klawiaturze.

Drzewka umiejętności Edytuj

Osobny artykuł: Drzewka umiejętności

W Transformice szamani mogą dysponować różnymi zestawami dodatkowych umiejętności. Są one podzielone na pięć kategorii: Duchowy przewodnik, Władca wiatru, Mechanik, Druid, Fizyk. Żeby zdobywać nowe umiejętności musisz najpierw zdobywać poziomy.

Tryby szamana Edytuj

Istnieją trzy tryby szamana:

Normal mode
Tryb normalny
Hard Mode
Tryb trudny
Divinemouse
Tryb boski

Tryb szamana można zmieniać klikając na pióro na pasku akcji.

Dwóch szamanów Edytuj

Na niektórych mapkach może pojawić się aż dwóch szamanów, którzy mogą ze sobą współpracować, lub

rywalizować. Zwykle, jeśli na takiej mapie jest tylko jedna norka szamani wolą ze sobą współpracować, bo tak czy tak podzielą się nagrodą za uratowane myszki po połowie. Gorzej, gdy na mapie są dwie norki, każda w kolorze swojego szamana - wtedy każdy szaman stara się, aby to do jego norki trafiło jak najwięcej myszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki